beta
Сервіс працює в бета-режимі
Деякі функції можуть працювати некоректно, якщо ви помітили помилку, будь ласка, повідомте нам у чаті

Робота далекобійником у Європі. Основні помилки на старті

На фоні економічної нестабільності в нашій країні багато чоловіків та жінок шукають високооплачувану роботу в країнах Європи. Однією з перспективних професій, яка може приносити високий дохід є робота водієм далекобійником. Але шукаючи легких грошей, багато хто не зовсім розуміє які проблеми його можуть очікувати на початку шляху. Більшість амбітних і не підготовлених кандидатів на посаду водія-далекобійника роблять одні і ті ж помилки.

Основні помилки далекобійників-початківців в Європі

Більшість далекобійників, які прийняли імпульсивне рішення працювати за кордоном та швидко кинулись його реалізовувати, потрапили у складні ситуації та стикались з певними проблемами у роботі, до яких були неготові. Тому так важливо виділити час на вивчення питання та підготовку. Більшість водії витрачають на це приблизно пів року. Для початку варто з'ясувати які саме помилки робили інші водії і зробити все можливе, щоб уникнути їх у майбутньому.

Помилка №1 Працевлаштування водієм-далекобійником без відповідного досвіду

Багато хто намагається влаштуватись водієм-далекобійником без досвіду керування вантажівкою з напівпричепом і причепом. Адже стаж керування по категорії В і С абсолютно відрізняється від водіння транспорту який належати до категорії СЕ. Важливо мати реальний досвід у цій категорії, бажано пройти додаткову практику після отримання водійського посвідчення СЕ. Найкращим варіантом буде робота на вантажівці з напівпричепом і причепом. Коли ви отримаєте стаж та реальний досвід роботи у своїй країні, то влаштуватись на роботу за кордоном буде значно простіше.

Помилка №2 Незаконне отримання Код 95

В теперішній час в інтернеті можна купити все що завгодно, навіть документи. Тому придбати Код 95 теж не є проблемою і багато хто користується цим. Проте, це досить великий ризик. По-перше, ви можете натрапити на шахраїв, які просто візьмуть у вас кошти і зникнуть. По-друге, якщо вам все-таки видадуть підробний документ, то при перевірці поліції чи роботодавця це може призвести до дуже поганих наслідків.

Важливо пам'ятати, що законно отримати Код 95 без присутності на навчанні взагалі неможливо. Дати проходження навчання мають збігатися з датами в'їзду на територію країни, в якій проходить навчання.

Помилка №3 Незнання режиму праці і відпочинку водія вантажного транспорту

Більшість водіїв, які не вміють правильно застосовувати режим праці і відпочинку водія та не знають основних принципів роботи тахографа, дуже часто отримують чималі штрафи за порушення цих норм. Адже у всіх країнах Європи надзвичайно суворо ставляться до дотримання норм праці і відпочинку водіями вантажного транспорту.

А сподіватись на те, що ви самі можете розподіляти цей час за допомогою якихось мобільних додатків, дуже ризиковано. Тахограф - це єдиний прилад, яким ви маєте керуватись в регулюванні свого режиму праці і відпочинку.

Але, перш за все потрібно чітко розуміти скільки часу виділяється на щоденний, щотижневий та інші види відпочинку, також потрібно добре орієнтуватись, які дії заборонені під час відпочинку.

Помилка №4 Легковажне ставлення до навчання і стажування

Для того, щоб уникнути неприємностей в дорозі, варто максимально серйозно відноситись до навчання і підготовки. Варто серйозно ставитися до навчання на курсах по отриманню Коду 95. Саме тут вам дадуть багато корисних знань і навичок, адже на роботі вже потрібно працювати.

Також варто шукати вакансію, в якій спочатку потрібно пройти стажування, а тільки потім переходити до роботи.

Не варто надіятись на напарника з досвідом, який може допомогти в критичній ситуації, потрібно розраховувати на власні сили і вміння.

Помилка №5 Відсутність фінансової подушки

До виїзду на роботу в іншу країну потрібно ретельно готуватись, в тому числі і фінансово. Не варто розраховувати на аванс чи вірити обіцянкам роботодавців, адже можуть виникнути непередбачувані ситуації, які потребуватимуть фінансових витрат.

Важливо мати при собі запас коштів, який може покрити принаймні місяць вашого перебування за кордоном та квиток додому. Плануйте свій бюджет та ретельно вивчайте трудовий договір, щоб отримувати обіцяну зарплату вчасно і в повному обсязі.

Помилка №6 Недбале відношення до документації та завантаження автомобіля

Кожен професійний водій має добре розумітись у документації, що супроводжує вантаж. Особливу увагу варто приділяти даним, які містяться в CMR. Це важливо, оскільки саме в цьому документі міститься вся інформація про вантаж, за який водій несе відповідальність протягом усього шляху.

Завжди потрібно бути присутнім під час завантаження автомобіля для відправки та перевірити чи відповідає завантажений товар супровідній документації. Адже без вашої присутності на завантажені ви не можете бути впевнені в кількості та якості вантажу. В результаті своєї недбалості у вас можуть виникнути серйозні проблеми та фінансові збитки.

Важливо знати, що водій має право бути присутнім на завантаженні, оскільки є законним представником перевізника.

Помилка №7 Звільнитись з попереднього місця роботи, щоб шукати нову роботу

Вся складність ситуації полягає в тому, що для початку роботи за кордоном ви отримуєте спочатку робочу візу на пів року. Вона коштує не дорого та надається за тиждень чи два. По закінченню цього терміну, роботодавець продовжує контракт та допомагає з отриманням дозволу на роботу ще на рік. Такий дозвіл потрібно чекати від одного до декількох місяців і коштує він значно дорожче.

Якщо ви взялись за першу ліпшу вакансію тільки для того, щоб розпочати роботу, а далі планували звільнитись і шукати нову роботу, то навряд чи вам це вдасться. Адже жоден роботодавець не хоче витрачати час і кошти, для того, щоб оформити річний дозвіл на роботу для людини з вулиці.

Помилка №8 Незнання мови

Якщо у вас не має базового володіння мовою тієї країни в якій ви зібрались працювати, вам буде досить складно комунікувати з роботодавцем та оточуючими людьми. Ситуацію може покращити знання англійської мови. Почніть свою підготовку до роботи за кордоном саме з мовних курсів.

Звісно, це не весь перелік усіх тих неприємностей, у які можна потрапити за кордоном, починаючи працювати водієм-далекобійником. Проте, зібравши максимум інформації та ретельно підготувавшись можна побудувати успішну кар'єру та отримувати високі доходи.


Поділитися: