beta
Сервіс працює в бета-режимі
Деякі функції можуть працювати некоректно, якщо ви помітили помилку, будь ласка, повідомте нам у чаті

Крихкі вантажі в міжнародних перевезеннях: фактори ризику та можливості наслідків помилок. Частина 2

В попередній частині статті про помилки при міжнародних перевезеннях крихких вантажів. Ми розглянули загальні факти і ризики. Зараз ми на конкретному прикладі розберемо конкретну ситуацію та вирішимо проблему із зіпсованим крихким вантажем.

Один клієнту потрібна була доставка до Європи партії скляних виробів ручної роботи. Він обрав найдешевший спосіб доставки, який передбачав перевантаження з одного транспортного засобу на інший, не зважаючи на те що компанія перевізник переконувала його обрати пряму доставку і навіть пропонувала знижку. Клієнт в міру своєї халатності чи неуважності погано запакував вантаж та не забезпечив унеможливлення контакту виробів між собою в межах одного ящика та не зробив відповідне маркування. Також пошкодження вмісту коробок було виявлено не у момент приймання товару, а через декілька днів після прибуття. В момент розвантаження всі коробки з крихкими товарами були без видимих зовнішніх пошкоджень. Клієнт звернувся до перевізника з претензіями.

Як вирішити цю ситуацію?

Існує загальноприйнята істина, що при здійсненні міжнародних перевезень у пошкодженні вантажу винен перевізник за замовчуванням. І саме перевізнику потрібно доводити, що вантаж був пошкоджений не по його вині.

Всі інколи помиляються і вантажовідправники і перевізники, тому варто дуже добре розібратись в ситуації що склалась та знайти правильний вихід.

Отримувач вантажу наполягав на недосконалості пакування, а водій вказував на те що огляд проводився не в момент розвантаження, а через декілька днів після прибуття.

Всі в даній ситуації були засмучені: замовник отримав зіпсований товар, який виготовляється досить тривалий час тому, що це ручна робота, перевізник отримав проблеми та претензії до якості своєї роботи. Також залишалась і фінансова сторона питання,хто має компенсувати вартість пошкодженого вантажу.

Добре що перевізник мав великий досвід у міжнародних перевезеннях крихких вантажів та переконав клієнта оформити додаткове страхування вантажу під час транспортування. Саме це і вирішило проблему. Страхова компанія виплатила повну вартість розбитих виробів. звісно процес перемовин зі страховою був складним і довготривалим, проте все завершилось благополучно.

Але не завжди все закінчується добре, тож потрібно слідувати основним трьом правила транспортування крихких вантажів:

  1. Надійно пакуйте свої крихкі товари та маркуйте їх відповідним чином. Якщо у вас недостатньо знань, як це зробити, то зверніться до свого перевізника і вам обов'язково підкажуть як все зробити правильно та убезпечити свій вантаж.

  2. Обов'язково потрібно страхувати крихкий вантаж, а особливо якщо це міжнародні перевезення. Це забезпечить вам повну фінансову компенсацію.

  3. Обирайте надійного перевізника, який не кине вас у проблемній ситуації, а докласти усіх зусиль, щоб ви отримали повну компенсацію, якщо вантаж було пошкоджено не з вини перевізника.

Висновки

Вантажні перевезення автомобільним транспортом є складним і відповідальним процесом для всіх учасників. Компанія Cargofy завжди виконує свою роботу якісно та з відповідально. Як і в будь-якій іншій сфері, в логістиці іноді трапляються неприємності та конфлікти. Ми не забуваємо про них і намагаємося зрозуміти причини, щоб уникнути їх у майбутньому.

Ми отримали новий урок із цієї ситуації. Для майбутніх клієнтів ми додали нове правило до наших чек-листів для транспортування крихких вантажів. Зараз ми також надсилаємо вимоги страхової компанії щодо маркування та пакування вантажів власникам вантажу. Крім того, ми нагадуємо про необхідність виконання основних вимог вантажоперевезень, не економлячи на якісному транспорті, і розглядати та приймати товар відразу при отриманні.

Поділитися: