Робота для диспетчерів у місті Балаклія
Наші переваги
Бренд
Ставши частиною команди Cargofy ви працюєте від імені відомого бренду на основі перевіреної бізнес-моделі
Доступ до бірж
Надаємо доступ до усіх популярних транспортних бірж, в тому числі Lardi-trans та Della
Готова компанія
Ми подбали про всі необхідні дозволи для зручної роботи від імені готової юрособи
Страхування
Ризики експедитора застраховані в ТОВ «Княжа» на 6 млн. грн., відповідно, вам немає про що турбуватися
Документи
Сервіс миттєво згенерує документи (заявка, рахунок, договір) по кожній угоді
Ми платники ПДВ
Це ваша можливість працювати з великими компаніями й заробляти більше
Візитка
Ми надамо шаблон візитки для друку, щоб ви могли залучати ще більше клієнтів
Навчання
Зручна навчальна платформа, створена нашими досвідченими фахівцями, доступна онлайн кожному диспетчеру
Мобільність
Наша онлайн ERP система Dispatcher24 дозволить вам працювати де завгодно й коли завгодно
Дешборд
Кожен ваш клієнт може відстежувати процес доставки в особистому кабінеті на сайті Cargofy
Додаток
Перевізники можуть використовувати додаток Cargofy Partner для зручної координації роботи
Умови
ви отримуєте з прибутку від угоди
- Можна працювати онлайн з дому
- Робота по договору - комісія 30%
- Мінімальні операційні витрати
- Безкоштовний бухгалтерський та юридичний супровід
- Безкоштовні акаунти на транспортних біржах
- Робота під відомим брендом й покриття ризиків
Що для мене взаємовигідна співпраця?
Cargofy економить гроші на створенні робочого місця, купівлі техніки, навчанні, а я економлю на страхуванні, транспортних біржах та операційних витратах. Заощаджені кошти я отримую, як прибуток
Микола Аверін, КиївЯк це працює
Ви робите попередній розрахунок та вносите угоду в систему. Різниця у вартості для клієнта і оплати перевізнику є вашим прибутком
Dispatcher24 миттєво генерує необхідні документи (заявка, рахунок, акт і договір) для перевізника і замовника
Замовник робить оплату. Ви отримуєте прибуток будь-яким зручним для вас способом, за вирахуванням комісії Cargofy
Ви – логіст з досвідом роботи?
Робота логістом здобула неймовірний успіх у нашій державі. Зумовлено це тим, що перевезти вантаж потрібно багатьом замовникам. Як це зробити, де знайти відповідального перевізника, як організовувати доставки, як вибудовувати завантаження та вивантаження товару – це частина питань, які успішно вирішують логісти.
Робота логістом у Балаклія, безумовно, потребує певного досвіду. Якщо Ви маєте відповідні знання та навички, тоді Ви зможете знайти потрібну вакансію диспетчера вантажоперевезень в Балаклія. Від логіста вимагається:
Відповідально підходити до виконання своїх обов`язків. Від цього безпосередньо залежить якість перевезень містом та територією України, терміни доставки тощо.
Оперативно та без перебоїв обслуговувати всіх клієнтів. Швидкість сервісу гарантує повернення клієнта за логістичними послугами знову та знову.
Чемно спілкуватися із замовниками та перевізниками по Україні.
Якщо у Вас є досвід роботи логістом Балаклія, то впоратися із зазначеними завданнями буде дуже легко.
Потрібен диспетчер вантажоперевезень у Балаклія
Вакансії логіста в Балаклія потрібні на багатьох сервісах як з пошуку роботи, так і з вантажоперевезень. Як правило, диспетчер:
1. Організовує систему доставки вантажу, покращує та вдосконалює її.
2. Будує маршрути з доставки товару.
3. Скорочує витрати у процесі переміщення вантажу.
4. Веде відповідну документацію.
5. Спілкується з усіх питань із замовниками, співробітниками, клієнтами.
Знайти постійний заробіток за допомогою сервісу “Cargofy”
Пошук постійного заробітку для логістів набагато спрощений завдяки Каргофай. Цей сервіс актуальний як для перевізників із замовниками, так і для диспетчерів. Біржа забезпечує надійною роботою багатьох людей із досвідом у логістиці. Зі всієї України логісти можуть підібрати для себе ідеальний варіант роботи.
Приєднуйтесь до більш ніж 250 диспетчерів Cargofy
угод додано в систему
позитивних відгуків від клієнтів
км проїхали перевізники
вартість всіх угод