Вибір сідлового тягача. Хто краще «європеєць» чи «американець»?

Нажаль, б/в машини, які продаються на ринку часто мають проблеми, вміло замасковані для продажу. Здійснюючи вибір сідлового тягача, краще відразу витратити гроші на ретельну перевірку, щоб не зазнати збитків під час регулярної роботи.

Вибір сідлового тягача: основні параметри для вибору?

Перш ніж купити тягач, ви повинні визначитися з:

  • типом перевезених вантажів;

  • типом кабіни та кількістю спальних місць в ній;

  • варіантом напівпричепа, на якому будете працювати;

  • потужністю мотора. Для великовагових вантажів краще підходять машини від 400 кінських сил і потужніше;

  • вантажопідйомністю тягача (часто вона від 20 тонн);

  • витратою дизельного палива, спираючись на який ви будете вважати собівартість вантажоперевезень;

  • типом трансмісії і ходової вантажівки;

  • кількістю осей. Завдяки економії на гумі популярність мають двовісні тягачі. Але якщо доведеться виконати складну роботу — купуйте тривісний тягач.

Вибір сідлового тягача: визначаємося з моделлю і виробником

Тягачі з Європи користуються великою популярністю на вітчизняному ринку. Однак, не можна списувати з рахунків і «американців», переваги яких у великій кабіні, і потужному двигуні. Проте, знайти запчастини на американський тягач трохи складніше.

Купувати новий автомобіль можна на міжнародні вантажоперевезення. Нищити нову машину вітчизняними дорогами економічно недоцільно. Кращим вибором для внутрішнього використання залишаються б/в тягачі. Їх ціна значно нижче нових, але є небезпека купити техніку з серйозною проблемою і постійно її лагодити.

Ми склали список найбільш затребуваних у нас тягачів. Про це далі.

Шведські Volvo (Вольво)

Тягачі, вироблені концерном Volvo вважаються одними з найнадійніших у світі. На наших дорогах часто можна помітити моделі Вольво серії FH12 і FH16, з відповідними обсягами силових установок 12 і 16 л.

Серії сідлових Volvo FM9 і FM12 також дуже популярні і найчастіше використовуються при організації перевезень малої дальності. Їх мотори відповідно 9 і 12 л.

Є у виробника і моделі з капотом. Капотні моделі зустрічаються рідко, їх серії VN і VNL.

Європейські тягачі Вольво — зразок високої якості і безпеки.

Європейські тягачі MAN

Поважають MAN за хорошу ремонтопридатність і безвідмовну роботу. Вантажівка MAN TGA, оснащені силовим агрегатом на 12 літрів в обсязі, можна вважати найпопулярнішими. Вони відмінно пристосовані для інтенсивних і важких робіт. Крім них можна зустріти серії TGX та TGS на вітчизняних дорогах.

МАН досить дорогі. Тому їх німецька надійність і якісна збірка є основними факторами популярності.

Вантажівки Scania

За словами більшості перевізників, які використовують тягачі Сканія, найнадійнішою моделлю можна вважати R-серію. Також не можна не відзначити серії P і G, а також підсерію «GRIFFIN», яку виробник спеціально адаптував для робіт на поганих дорогах.

Мотори Сканія дуже часто проходять до повного капремонту до 2 млн. км.

Голландський сідловий тягач DAF

Це одні з основних робочих конячок вітчизняних перевізників. Моделі XF95 і XF105 можна вважати найпопулярнішими. Сідловий ДАФ XF95 зійшов з конвеєра в 2001 році і проводився 6 років. Він оснащувався мотором Євро-3. Автомобіль DAF XF105 вперше побачив світ у 2006 році, у нього вже був двигун Євро-4 або Євро-5, знайомий багатьом за назвою Paccar MX, який мав потужність від 410 до 510 к.с.

Попередником цих легендарних вантажівок були ДАФ CF-series, пристосовані для середньо і малотоннажних вантажоперевезень.

Французькі вантажівки Renault

Renault MAGNUM сміливо можна вважати легендою. Ще один «француз», Рено PREMIUM придбав славу безвідмовного помічника.

Магнум випускався з початку 90-х років. В середині десятиліття тягачі обзавелися новим двигуном з Америки МАСК. Ця 12-ти літрова V-6 виділялася стабільністю і невибагливістю, вона мала діапазон потужностей в 390, 430 і 470 к.с. Існувала також 16-ти літрова V-8 на 560 к.с., призначена для експлуатації в складних умовах.

Модель Рено Преміум має мотор об'ємом 11 л. і 3 варіації потужності в діапазоні 330-440 л.с.

Вантажівка Iveco

На дорогах України часто курсують Івеко EUROTECH, EUROSTAR або STRALIS.

Модель Iveco Stralis проводиться з 2002 р Створено багато модифікацій даної моделі з різними моторами і кабінами.

Моделі Iveco EUROTECH і EUROSTAR випускалися на 10 років раніше. У цих тягачах встановлювалися мотори 13,8 літрів.

Німецькі тягачі Mercedes-Benz

Загальна риса німецьких сучасних машин — складність конструкції. Однак вона повністю їм пробачається після того, як починаєш управляти ці дивом інженерної думки.

Тягач Mercedes Actros можна вважати найвдалішою моделлю концерну. Перший випуск вантажівки був в 1996 році, потім пішло оновлення в 2003 році. Актрос регулярно модернізується і оновлюється. У нього багато електронних систем, контролерів і датчиків. Від цього сідловий тягач стає досить дорогим, як при покупці, так і в обслуговуванні.

Вантажівка Freightliner

Тягач з Америки Freightliner носить негласне прізвисько «Федей». Модель капотна, найяскравіші представники якої — CENTURY CLASS S / T і Коламбія. Вони оснащені трьома осями і моторами 12 і 14 літрів відповідно. Із запчастинами на цю екзотику в Україні дуже туго.

Тягачі International

Ще один представник США, машини якого можна порахувати на пальцях.

Обдзвонювати оголошення про продаж б/в тягачів потрібно починати після вибору марки, а також не забувайте, що оглядати технічний стан вантажівки потрібно тільки з фахівцем.

Чи корисна була вам наша стаття? Діліться в коментарях.

Поділитися:
Промокод {{ promo.price}} грн успешно применен. Скидка автоматически будет учтена при расчете стоимости заказа
Сделан расчет:
{{ load.city_from.name }} — {{ load.city_to.name }} {{ load.price }} грн
{{ getRandTime() }}
Посещая наш сайт, вы даете согласие на использование нами куки. Прочитайте нашу политику Cookie